sobota, 2 sierpnia 2008

Trójkowa Lista Przebojów


Postanowiłam się podzielić dwoma rewelacyjnymi dla mnie nowościami- nienowościami :)

Pierwsza z nich to ta, że po raz wtóry odkryłam, że Trójki MOŻNA SŁUCHAĆ PRZEZ INTERNET i moje życie jest o kolejne 100% bardziej uśmiechnięte.

Jutro rano posłucham sobie mojej obowiązkowej audycji od dawien dawna, przy której moja łowicka kawa smakuje jeszcze lepiej, a czuję, że i ta whitewellowska będzie niczego sobie, gdy towarzyszyć jej będzie głos pana Manna i Wasowskiego przeplatających bluesowe ciasteczka, malinki, beziki...

A druga wspaniała wiadomość to ta, że utwór "Society" Eddiego Veddera do mojego kochanego filmu "Into the wild" jest pierwszym miejscu!


Jakoś nigdy specjalnie nie podniecały mnie te rankingi, jednak kiedy to ten "mój" utwór jest w czołówce to aż mam ochotę wznieść toast. Tyle, że nie ma z kim.... takie moje prywatne "into the wild"...

4 komentarze:

sOul_maTe_Aś pisze...

z nami mozesz. my tez wielkie fany filmu!

Aneta Majewska SHOW pisze...

Także... bottoms up! :P Zapraszam do Lancashire, tutaj mamy niezłą winnicę w piwnicy... :)

Ruda pisze...

no to chluśniem, bo uśniem za Ediego ja zawsze chętnie :)

Bartosz pisze...

i ja chetnie!
latawiec