niedziela, 30 listopada 2008

"Mów do mnie"


Co za film! Jeden z tych, co dają mnóstwo energii do działania.
Potknęłam się o niego w pewnym sklepiku-megastore na Marszałkowskiej i sama okładka wołała do mnie:
”Aneta! Przecież ty to musisz zobaczyć! Przecież widać, że ten film soczystym SOULEM kipi!”Nie miałam wyjścia.
Sytuacje bez wyjścia jednak czasami są pokrzepiające.


"Mów do mnie" w reżyserii Kasi Lemmons.

Historia pewnego prezentera radiowego Ralpha Waldo "Peteya" Greene'a Juniora, który w latach 60-tych w Waszyngtonie połączył w swoich audycjach muzykę soul z komentarzami mającymi zwiększyć świadomość społeczną Afroamerykanów. Kontrowersyjny i oryginalny styl "Petey'a" sprawił,iż ten szybko stał się ikoną radia.
Pelen zjadliwego humoru i szczerych emocji.

"Tylko Petey powie wam prawdę!"

Brak komentarzy: